Regulamin sklepu internetowego www.apbag.pl

CZAS REALIZACJI

Czas wysyłki złożonego zamówienia następuje w ciągu 1 – 4 dni roboczych od daty złożenia zamówienia i dokonania płatności (w przypadku przesyłek za pobraniem – od daty złożenia zamówienia).

Towar wysyłamy kurierem UPS, który dostarcza przesyłkę na drugi dzień roboczy.

DEFINICJE

1. Sklep – serwis sprzedaży on-line apbag.pl, sprzedający za pośrednictwem Internetu towary znajdujące się w jego ofercie oraz prowadzący działalność pod adresem internetowym www.apbag.pl

2.  Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną dokonująca zakupu w sklepie, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

3.  Towar – produkt oferowany przez www.apbag.pl Klientowi.

4.  Rejestracja – proces zakładania konta przez klienta, za pomocą którego podając swoje dane może on dokonywać zakupów.

POSTANOWIENIE OGÓLNE

1. Sklep Internetowy www.apbag.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego regulaminu.

2. Właścicielem Sklepu jest SILVER ROCK  Sp. z o.o., ul. Skwierzyńska 20, 61-615 Poznań, NIP 9721247824, REGON 302638909.

3. Niniejszy Regulamin określa zasady zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy  SILVER ROCK Sp. z o.o. a Klientem.

4. Zakup w Sklepie www.apbag.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych, wprowadzone na rynek zgodnie z przepisami prawa. Firma dokłada najwyższej staranności, aby oferowane przez nią Towary spełniały wysokie wymogi jakościowe.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Dla potrzeb złożenia zamówienia i dokonania transakcji Klient nie ma obowiązku zakładania własnego konta na stronie. Konieczne jest jednak wskazanie dokładnych danych umożliwiających kontakt oraz wysyłkę zamówionego Towaru. Klient może założyć konto na stronie sklepu w celu usprawnienia procesu składania zamówień w przyszłości.

2. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.

3. Składanie zamówień jest możliwe przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

4. Zamówienia na towary dostępne w  Sklepie należy dokonywać poprzez dodanie ich do koszyka i potwierdzenie woli ich zakupu oraz wypełniając formularz zamówienia.

5. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub  żądać przedpłaty, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych.

6. Informacje zawarte w Sklepie dotyczące towaru w momencie złożenia zamówienia są wiążące dla stron (cena, charakterystyka towaru, dostępność, sposób dostawy).

7. Dostarczenie zamówionego Towaru następuje w terminie od 1 do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia i dokonania płatności (w przypadku przesyłek za pobraniem – od daty złożenia Zamówienia) w przypadku Towarów dostępnych na magazynie. Jeśli wybrany Towar ma inny status niż dostępny, czas oczekiwania może wydłużyć się do 10 dni roboczych.

8. Koszty przesyłki wynoszą przesyłka zwykła 0 zł, przesyłka za pobraniem 10 zł.

9. Sklep wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę na firmę należy poprawianie wypełnić dane firmy wraz z numerem NIP.

PŁATNOŚCI

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

– płatność kartą kredytową
– płatność on-line za pomocą współpracującego serwisu internetowego Przelewy24
– przelew zwykły na rachunek bankowy spółki (podany także w zakładce kontakt)
– płatność za pobraniem

2. Sklep  zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, jeśli nie odnotuje płatności na swoim koncie w ciągu 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.

3. W tytule dokonywanej płatności należy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia otrzymany przy złożeniu zamówienia.

WYSYŁKA TOWARU

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Koszt paczki zwykłej wynosi 0 zł, wysyłki za pobraniem 10 zł.

2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą zaksięgowania należności na rachunku Sklepu Internetowego.

ZWROTY I WYMIANY

1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827).

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeśli Klient złoży Sklepowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. Zwracany towar może być użyty wcześniej tylko w ramach tzw. “zwykłego zarządu” (musi być czysty, niezniszczony i posiadać metkę).

4. Zwracany towar powinien być zapakowany w sposób zapewniający mu bezpieczny transport, jak również kompletny w woreczek do przechowywania oraz dodatkowe akcesoria będące częścią towaru.

5. Koszt opakowania i odesłania zwracanego towaru ponosi klient.

6. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

7. Zwroty rozpatrywane będą w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych, a o wyniku klient zostanie poinformowany drogą mailową bądź telefonicznie.

REKLAMACJE

1. Asortyment dostępny w sklepie www.apbag.pl pochodzi od włoskiego producenta i jest oryginalny.

2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji z powodu niezgodności produktu z umową.

3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu oraz gdy posiada oryginalny dokument zakupu (paragon lub faktura).

4. W przypadku skorzystania z tego prawa należy odesłać reklamowany towar do Sklepu wraz z opisem niezgodności.

5. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od otrzymania jej przez sklep.

6. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, w przypadku gdy nie będzie to możliwe z powodu braku danego modelu w magazynie, klient otrzyma zwrot środków lub zaoferuje się mu inny asortyment dostępny w Sklepie.

7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z informacją o niezasadności reklamacji.

8. Zwrot środków nastąpi analogicznie do formy płatności wybranej przez klienta.

9. Zdjęcia asortymentu znajdujące się w sklepie są jedynie prezentacją dostępnych modeli i nie stanowią podstawy do reklamacji. Różnice w wyglądzie dostarczonego towaru, które mogą wynikać z innych parametrów monitora klienta nie mogą być podstawą reklamacji.

10. Odpowiedzialność za niezgodność towaru konsumenckiego z umową będzie wyłączona, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub powinien był wiedzieć (ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku).

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane Klienta, który założył konto na stronie sklepu lub złożył zamówienie przetwarzane są w zakresie niezbędnym dla utrzymania konta lub wykonania transakcji. Administratorem danych jest SILVER ROCK Sp. z o.o. – właściciel Sklepu Internetowego.

2. Dane osobowe są przetwarzane przez Sklep apbag.pl zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 Nr 101, poz 926, z późn. Zm.).

3. Składając zamówienie klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

4. Zapisując się do newslettera klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach informacyjnych oraz promocyjnych.

5. Administratorem danych osobowych jest SILVER ROCK Sp. z o.o. i nie udostępnia ich innym podmiotom w celach marketingowych ani żadnych innych.

6. Klienta ma prawo do wglądu i zamiany swoich danych osobowych.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Sklep www.apbag.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, wszelkie zmiany obowiązują od dnia publikacji ich na stronie.

2. Sklep www.apbag.pl  zabrania wykorzystywania przez klientów zdjęć, logotypów, układu graficznego oraz wszelkiej treści zamieszczonej w sklepie.

3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy sklepem a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.22(1) Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane Sądom właściwym ze względu na siedzibę.